Årsresumé

Beskriv året med tre ord - Lärorikt, kul och intensivt.

Bästa köpet? - Eftersom det inte har blivit några fler djurköp iår så måste jag ta något materiellt, kanske 70% av fönstrena vi köpte? Nu drar det inte i nacken när man sitter i soffan längre, stort plus!

Vilka sånger kommer påminna dig om 2014? - "Fisen kan inte få upp sin cocosnöt"?

Vem har du umgåtts med mest? - Han jag lever tillsammans med, min familj och Virre!

Har du haft ett förhållande under 2014? - Tror det.

Vart reste du under 2014? - Spanien, Lettland, Tyskland, Danmark, Österrike, Slovakien, Ungern och Tjeckien.

Vad var din största tabbe 2014? - Jag gör väl aldrig några tabbar?

Vilka ser du som de största händelserna under året? - Kan ju knappast skriva något annat än masken i magen!

Har du blivit bättre på något? - Att bli anfådd av att gå upp för trappen, eller spy.

Vad var extra dåligt med året? - Allt oglammigt som kan medföras vid en graviditet?

Vad var extra bra? - Massor! Alla resor, upplevelser och att renoveringen äntligen är igång i snigelfart!

Lärde du känna några nya människor? - Jaa, massa underbara!

Gjorde du något 2014 som du aldrig gjort förut? - Jajamän!

Gjorde någonting dig riktigt glad? - Oj, väldigt väldigt mycket har gjort mig glad, tack vare alla underbara människor jag har i mitt liv.

Vad var din största framgång på jobbet 2014? - Att jag blev placerad tusen mil hemifrån? Hahahaha..

Största framgång på det privata planet? - Att jag har tagit det ganska lugnt och att jag fortsatt vara den jag är.

Vad tänker du göra annorlunda nästa år? - Sova mindre, inte köra så mycket bil, rensa rabatterna i tid, bli mjölkad och ta hand om den störtsta kärleken i mitt liv.

Tror du 2015 kommer bli lika bra? - Det blir precis vad man gör det till - megabra med andra ord.

Vad kommer du sakna från 2014? - Kommer delvis sakna att resa på det sättet jag har gjort hittills.

Vad önskar du att du gjort mer? - Önskar att vi hade hunnit med mer på gården, men det kommer fler tillfällen!

Vad spenderade du mest pengar på? - Fönster.....

Och så slutligen, dina planer inför 2015? - Bli klar med bottenvåningen, föda barn, åka på äventyr och spendera ännu mer tid med de jag älskar!

Vad vill du säga till dig själv inför 2015? - Njuuuuuut av livet!

 Puss hej 2014!

 

 

Allmänt | |
Upp