Sommaren 1991

Modellar under äppelträdet sommaren 1991, fina tider det där.
Känns nästan lite jobbigt att gå sista veckan på jobbet nu och behöva ta "farväl" av sina kollegor för ett litet tag. Både Trafikverkare, Tågkompaniet och Tågab. Kommer ju sakna alla så, men mupp som jag är så ska jag se till att åka lite linjekännedom med prutt till våren, han måste ju inskolas i tid.
 
Jag har i allafall lyckats avklara sista frullen med Daniel vid halv fem imorse och nu ska jag packa ur mina gömmor här uppe så det mesta är klart, inatt ställer jag klockan på 02:45 för sista gången på lääänge. Sen behöver jag nog inget alarm för att ta mig upp vid den tiden längre, har jag en stark känsla av...
Allmänt | |
#1 - - Marianne:

Saknar dig redan. Kom ihåg att alla tåg (nästan) stannar i Öjervik, sen är det bara att gå 800 m med barnvagnen så är du framme ;) Kram!

Svar: Jag kommer MER än gärna! skulle vara underbart mysigt att se hur ni har det ♡ kram bästa bästa du!
mariatarnbrant.blogg.se

Upp