Pappersbröllop

Tänk att det är två år sedan idag som vi gifte oss i Italien, du och jag. Du hade en alldeles för trång skjorta och jag fick panikköpa en klänning som jag aldrig ens var nöjd med, men det spelade egentligen ingen roll, huvudsaken var att det var du och jag. 

Det blev alltså firande i dubbel bemärkelse för min del idag, både bröllopsdag och morsdag, absolut bästa kombinationen! Frukost på sängen och ett smycke runt handleden - Tack skrutt!

I veckan blir det att än en gång rota igenom alla lådor i ett försök att hitta cdskivan med alla bröllopsbilder som fotografen tog i Italien, den är helt borta... alla 500 bilder... tur att jag iallafall har hunnit framkalla alla bilder innan skivan försvann! 

Ps. Idag har Loe skrattat för första gången också, det är ta mig tusan stora grejer för 2 nyblivna päron det!
| |
#1 - - Anonym:

Älskar dig hjärtat ♡

Svar: Love you ♡
mariatarnbrant.blogg.se

Upp